×
Наприклад: ПБФ 174, ФЕЛ 171

Що робити, якщо ви не можете зареєструвати електронний кабінет вступника?

Якщо ви виявили під час реєстрації кабінету розбіжності у документах та не можете зареєструвати електронний кабінет у зв’язку з вказаними нижче помилками, вам необхідно звернутись до сервісу підтримки електронних кабінетів вступників, надіславши листа на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua:

  • – «П3.3.1 Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в даті народження, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.1» – листа з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.1»;
  • – «П3.3.2 Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в ПІБ, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.2» – листа з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.2».

До листа потрібно додати: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про повну загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), скрін даних НМТ (ЗНО) (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта (з ПІБ, серією, номером, датою видачі, терміном дії (для ID-паспорта)), скріншоти з помилкою.

Якщо у вашому свідоцтві про повну загальну середню освіту чи у додатку до нього ви знайшли помилку та чекаєте на дублікат, це також не завадить вам зареєструвати електронний кабінет – Міністерство освіти і науки України дозволило ДП «Інфоресурс», яке відповідає за електронні кабінети, вносити необхідні зміни, які дозволять вам завершити реєстрацію та успішно подати електронні заяви.

Реєструйтесь, подавайте заяви з 29 липня до 23 серпня, ми чекаємо на вас!